mylife

Av abbey holbrook - 26 februari 2014 08:23

Hejsan, eller ska jag säga godmorgon? Hihi. Usch vilken morgon, så jävla trött. Att skola ens finns ibland.. Sen efter all värk i kroppen känns som att jag är förlamad.. Pfft. Men iallafall.
Nu på morgonen vaknade jag osv fixade mig. Assåå shit vad jag blev konstig kunde knappast stå, når illa o är allmänt konstig typ.. Men sen tog jag bussen och träffade på manda o Tintin, dom finaste på jorden. Satt o snackade lite o sen skulle de av, sen drog jag till skolan. Just nu sitter jag på toan o mår skit.. Usch vill bara hem igen.. Men de kan jag väl pfft. Önskar de -.- men vi får la höras sen.

Pusssss

Av abbey holbrook - 25 februari 2014 21:01

Hejsan, kom precis hem ifrån hestra, de var en sjuk dag, ligger med värk i hela kroppen. USCH.
Jag hann inte blogga så mycket innan men men.

IDAGfet text
Ja först så vakande jag tidig, gick till bussen osv, läs mer från förra inlägget om min morgon^
Men iallafall. När vi kommit mer än halvvägs så stoppade vi vid någon plats där vi kunde fika, sträcka på oss och sånt. Sen åkte vi vidare, jag satt mest o lyssnade på musik medans alla andra satt o sjöng o skrek. När vi kom fram till hestra så samlades vi alla o fick reda på reglerna, sen fick vi ta våra skidor osv. Sen började jag åka i barn backen o de gick åt helvete, trillade minst 25 gånger asså.. Haha.. Men sen blev de flyt i de hela. Så tänkte ta första liften och åka i den minsta backen o då träffade jag på Ebba de var ju fett kul ändå, men hon har ju bra på att åka :c haha. Men de gick bra i backen så kände att jag ville testa något större. Fast jag gick o köpte en kyckling macka o Cola först. Sen träffade vi Milla, Emils och Johan och bestämde att vi åker i den näst största backen.
De gick bra tills jag trillade hahaha.. Men Jaja jag reste mig upp o fortsatte. Sen så trillade jag igen o kunde inte resa mig upp så fick glida ner på röven, shiiiit vad jag skrattade helt sjukt. Sen åkte vi lift osv, o härjade i 3 timmar typ. När de var sax att åka hem så var de skönt, vi satt oss i bussen o körde, var då fett lack för min mobil var död.. Så fick försöka sova, men de gick ju bra.. Pfft. Men sen stannade vi vid donken och åt lite. Sen fortsatte vi hem..

En liten kort version om min dag typ.. Haha orkade inte skriva allt i en liten ditalj.. Men de var en underbar händelse första gången på skidor, dåfan inte illa ;)

Just nu, ligger jag i sängen o kollar fotboll. Väntar på att Mattias ska ringa.. Men vi kan la höras imon.

Puusss

Av abbey holbrook - 25 februari 2014 07:10

Hejsaaaan, hann inte upptaterar igår. Så jag fortsätter nu istället.
Jag vaknade 05.15 idag för jag ska åka iväg till hestra me klassen & åka skidor. Så just nu sitter jag i bussen påväg. Sitter med lucia, och dampar som vanligt. Men inte så mycket o skriva typ, men kan skriva om dagen sen^^

pusssss

Av abbey holbrook - 24 februari 2014 10:48

Godmorgon, jag vaknade vid halv 10. Så satt jag mig vid Calle (min bror) eftersom att jag sov uppe hos han. Sen tog jag och åt lite frukost och drack mjölk^^ sen klädde jag på mig och fixade sminket& håret. Just nu sitter jag i bilen påväg till soc, och sen ska jag fika. Skiter i skolan idag.

Men upptaterar mer sen.

Pussss

Av abbey holbrook - 23 februari 2014 21:52

Hejsan, tänkte bara säga godnatt.
Ska nog sova nu, kolla på film med bror o bara chilla. Sov morgon till klockan 11 imon (y men iallafall,

Godnaaaatt

Av abbey holbrook - 23 februari 2014 21:15

Hejsan, detta är mitt första inlägg. Tänkte skriva lite om mig själv. såå nu kör vii.

Jag är en tjej på 12 år, fyller 13 om 37 dagar. Jag bor i en liten stad vid namn Karshamn. Jag bor i ett mellan stort hus med min bror och  pappa. Här hemma är de ganska lugnt alla  gör sin egen sak du vet. I karlshamn händer inte så mycket. Ibland slagsmål o sånt skit. Men annars är de gannska tyst o lungt.

På denna bloggen kommer ni få läsa om min vardag,skolan och vad jag gör helt änkelt, vilka jag umgås med osv osv. Men nu tänkte jag berätta om min dag

IDAG

Först så vaknade jag upp hos Ted på golvet, sem tog vi en cigg och bara chillade. Vi vaknade typ vid 14.00 eller något sånt.

Sen så skjutsade Teds pappa mig o Tias hem oss till Tias så hämtade jag mina kläder o sånt. Och efter de så tog jag tåget hem till Karlshamn.

Sen kom pappa och hämtade mig på tågstationen. När jag kom hem så gjorde jag typ inget. Kollade film.

Puss heeeej

Hejsan, jag är en liten galen brud på 13 år. Bor i en liten stad vid namn Karlsahmn.Detta är min blogg här kommer du få läsa om min vardag, skolan& åsikter.

Vill du få kontakt med mig?