mylife

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av abbey holbrook - 26 februari 2014 08:23

Hejsan, eller ska jag säga godmorgon? Hihi. Usch vilken morgon, så jävla trött. Att skola ens finns ibland.. Sen efter all värk i kroppen känns som att jag är förlamad.. Pfft. Men iallafall.
Nu på morgonen vaknade jag osv fixade mig. Assåå shit vad jag blev konstig kunde knappast stå, når illa o är allmänt konstig typ.. Men sen tog jag bussen och träffade på manda o Tintin, dom finaste på jorden. Satt o snackade lite o sen skulle de av, sen drog jag till skolan. Just nu sitter jag på toan o mår skit.. Usch vill bara hem igen.. Men de kan jag väl pfft. Önskar de -.- men vi får la höras sen.

Pusssss

Presentation


Hejsan, jag är en liten galen brud på 13 år. Bor i en liten stad vid namn Karlsahmn.Detta är min blogg här kommer du få läsa om min vardag, skolan& åsikter.

Vill du få kontakt med mig?
facebook: https://www.facebook.com/abbey.wessberg


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards